سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع داکت اسپلیت ها براساس ویژگی های ظاهری

در میان انواع سیستم های تهویه مطبوع موجود در بازار داکت اسپلیت ها به عنوان یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین آن ها به شمار می آیند. در حقیقت دوام و کیفیت عملکرد این دستگاه به تا حدی است که امروزه شاهد استفاده گسترده از این سیستم هستیم. در بازار این دستگاه به دلیل طراحی کانالی که دارد با نام دیگر اسپلیت کانالی نیز شناخته می شود. اسپلیت های کانالی  از لحاظ شکل ظاهری در دو نوع توکار و روکار طراحی و تولید و در بازار به فروش می رسند.

نوع توکار اسپلیت های کانالی، همانگونه که از نامشان پیداست واحد های هواساز و کانال کشی‌ها درون سقف کاذب تعبیه می شوند.

 همچنین دریچه‌های خروجی به اتاق‌ها، بین دیوار و سقف یا روی سقف نصب می‌شوند. اما نوع روکار این سیستم شباهت بسیار زیادی به  اسپلیت ها یا همان کولر های گازی دارد. این نمونه روی بام یا دیوارهای بیرونی ساختمان به شکل روکار قرار می گیرد. داکت اسپلیت بویمن (BAUMEN) مانند دیگر برند های این سیستم براساس عملکردی که دارند در سه نوع فقط سرمایشی، گرمایشی و سرمایشی، سرمایشی همراه با گرمایش با کویل آب گرم در بازار به فروش می رسند.

قیمت فروش داکت اسپلیت طبق عوامل و فاکتور های همچون ظرفیت، نوع کمپرسور، میزان مصرف برق و … مشخص می گردد.  یکی از مواردی که باید در هنگام خرید داکت اسپلیت به آن توجه کرد، ارزیابی شرکت فروشنده داکت اسپلیت است. به این معنی که توصیه می شود پیش از اقدام به خرید داکت اسپلیت نسبت به گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت مورد نظر دقت شود.